Google nélkül

Ma reggel az a kellemetlen meglepetés fogadott, hogy nem érek el semmit, ami Google. Sem a Gmailt, sem a Youtube-ot, sem a Drive-ot, de még csak magát a keresőt sem. Nem a saját accountomat, az oldalak sem töltöttek be. Otthon mindezek működtek, szóval errefelé lehet valami szerverhiba. Próbáltam a Bing-en rákeresni, de nem írt semmi frisset.

Persze rájöttem azonnal (és késve), hogy mennyire egy szolgáltatótól függök, így azonnal csináltam egy yahoo mailboxot. Mire sikerült volna szinkronizálni a gmail fiókommal, a Google is magához tért. Aminek nagyon örültem, mert a Drive szinkronizálása is ki volt kapcsolva, a Drive meg kell nekem a melóhoz. Persze ha megint lassú netes helyen leszek félek megint ki fogom kapcsolni a szinkronizálást. Talán meg kellene barátkoznom azokkal az alkalmazásokkal, amelyek a Drive-ot a Dropbox-szal szinkronizálják.

Tegnap volt egy kellemes találkozásom is. Korábban ebben a kórházban nem volt gyógyszerész, én adogattam ki a gyógyszereket. De most van egy részidős gyógyszerész, aki heti egyszer jön rendberakni a dolgokat, és ő nem más, mint a milton keynes-i gyógyszerész. Aki nagyon megörült nekem, és kérdezte, hogy ugye megyek oda is majd megint, mert mindenki nagyon szeretné. Megnyugtattam, hogy én sem bánom. De itt sincs rossz dolgom, a mai nap is csendes volt. Egy ambuláns azért jutott, de a bennfekvők rendesen viselkedtek.

A tanfolyammal haladok, az előadások önmagukban, ha passzív befogadó az ember, nem igazán jók, viszont nagyon jó viták generálódnak a fórumokban és a Facebook oldalon is. A héten az alapozó előadások mennek (mit kell tudni az egyes tápanyagokról), naná, hogy a szénhidrátos előadás kavart vihart. Az amerikai ajánlás még mindig úgy szól, hogy az energiabevitel 45-60%-a legyen szénhidrát, de minimum 130 g. Ez leginkább azért van, mert az alacsony szénhidráttartalmú étrendek hosszú távú hatásairól nincs elég vizsgálat. Személyes véleményem, hogy a szénhidrát megszorítás nem mindenkinek való. Én senkinek nem javasolok 80-100 g-nál kevesebbet, inkább a glikémiás indexet és a finomított szénhidrátok kerülését tartom fontosnak. Napi 50 g alá szerintem biztosan nem érdemes menni. Az extrém szénhidrát megszorítás a stresszhormonok (mellékvesekéreg) szintjét emelik. Egyéni, hogy kinél milyen mértékben, van, akinél ez lecsenghet, és van, akinél tolerálhatatlan. Terheseknél a nagy megszorítás biztosan nem előnyös, mert ezek a hormonok a babába is átjutnak.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

