Mindenki mosolyog

Az első hétköznap is kellemes és békés. A nővérek extrém kedvesek. Persze sehol sem voltak undokak, és általában mindenhol jól kijöttem velük. Nem kell kérdeznem sem semmit, jönnek magyarázzák mutatják. Mindenki mosolyog. Biztos a sok park, meg a várostervezés az oka.

Azért egy hibát találtam a rendszerben, viszonylag többször hívtak olyasmik (gyógyszerfelírás, hazamenők) miatt, amit össze lehetett volna gyűjteni egy kupacba. Szerencsére nincs messze a szoba és az osztály, így azért nem olyan tragédia.

A szoba. Az ágy kényelmes, de a szoba kicsit zajos volt hajnalban. Azt hittem csendes lesz, mert a járóbeteg részen van, de hajnalban nagy takarítás volt, az ezzel járó zajjal. Remélem csak a hétfőre készültek, és ez nem mindennapos, mert nem hoztam füldugót.

Viszont kipróbáltam a szobabiciklit (merthogy az is van). Mindig fura, hogy hiába bringázok amúgy sokat, ez mégis egy picit más mozgás. A szobabringa nem olyan hiperszuper programozható, mint Droitwich-ban, viszont van rajta olyan tartó, ahová pont el tudom helyezni a Kindle-t. Most szerencsére nem túl nagy elmélyülést igénylő regényt olvasok. Mert otthon kiolvastam a Casual Vacancy-t, J.K. Rowling felnőttkönyvét. Nagyon jó könyv, roppant módon olvastatja magát (ez pl. hátrány ha az ember dolgozni, vagy éppen aludni akar), de nem lesz tőle az ember jókedvű. Nem egy Harry Potter. Inkább Petunia néni és Vernon bácsi élete varázslatok nélkül (félreértés ne essék, ők pont nem szerepelnek benne). Így most szükségem volt egy olyan könyvre (mesére), amiben a szép főhősnő és a dögös főhős a boldog végkifejlet (aka Happy Finish) felé masírozik vidáman. Tanultam is egy új kifejezést a könyvismerteőben: HEA. Ki kellett gugliznom, azt jelenti: Happily Ever After.

És amikor ki akartam tenni a posztot, úgy tűnt, elvesztettem. Mert a zsinóros net hátránya, hogy ki tud csúszni, főleg ha a kis pöckei már elfáradtak. Hirtelen úgy látszott, csak az első sor maradt meg, de aztán hihetetlen informatikai szaktudással csak előbányásztam amit írtam, úgy hogy olvassátok sok szeretettel.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

