Első osztály

Tegnap este az egyetlen izgalom abból adódott, hogy nem tudtam gyógyszereket felvinni az elektronikus zárójelentésre (itt az alapján adja ki a patika a hazavivős gyógyszereket, amit felviszünk a záróra) mert nem működött a rendszer. Így az maradt a váltásnak. Éjjel nem én aludtam a csipogókkal, reggel időben megjött a váltás, sőt a vonat is.

Mivel elővételben váratlan fordulattal az első osztályú jegy volt a legolcsóbb, így azzal utaztam. Magamtól nem biztos, hogy megvenném, de így azért élveztem. Már az állomáson volt first class lounge, ahol kávét meg sütikét lehetett kapni. Mivel a kórházi reggelit passzoltam, jól esett. Aztán a vonaton rendes reggeli, omlett, bacon, virsli, gomba, paradicsom, croissant, narancslé, tea, szendvics a választék. Rendesen megreggeliztem, ha már. És porcelán étkészlet, nem ám papírtányér, meg műanyag pohár. Ja és ingyen wifi, meg minden székhez nagy asztal. Azért is szerencsés volt, mert a vonat amúgy dugig volt, a másodosztályon ülőhely sem jutott mindenkinek. Felszállás előtt bemondták, hogy tele a vonat, akinek nincsen helyjegye inkább várjon a következőre, de azért voltak, akik inkább az előtérben ücsörögtek a földön.

Aztán London 8 C, napsütés, Luton, majd újra itthon, a hidegben . Folytatás január 7-én.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

