Off

Tegnap este megnéztem a besétáló beteget, aki csak kis probléma volt, nem nagy. Megnéztem a hazamenőt, aki egy pillanatig úgy érezte mégsem akar hazamenni. És kiesett Rylan az X-faktorból.

És sikerült, az utolsó éjszakát is végigaludtam. Azt hiszem ilyen még nem volt basingstoke-i heteim alatt, hogy legalább egy ébresztés ne lett volna (ha más nem, téves riasztás). Úgy hogy ez egyéni csúcs azt hiszem, persze nagyrészt az éjszakás gárdának köszönhetően. A kipihentség persze rögtön lenullázódik így, hogy a kései géppel megyek haza. Remélem a Wizz megpróbál nem késni – rosszabbak a tapasztalataim vele mint a Ryan-nel.

Ma reggelre azért valaki megbetegedett az osztályon, szerencsére az sem volt nagy gáz csak egy kicsi, gyorsan rendberakható. És az ambulancián szinte észrevétlenül megszúrtam egy tűfóbiás, rossz vénájú beteget, kellett ez a jó érzés, miután az MRI asszisztens áradozott egy sort, hogy milyen ügyes volt a registrar, aki elsőre simán megszúrta a beteget akit én nem bírtam.

Ebéd, majd két terheléses vizsgálat, és már itt is volt a váltás. Átadtam az átadandókat, kívántam neki az enyémhez hasonló békés hetet, és irány a…. várakozás, mert a taxim igen lassan ért oda. De odaért, irány haza. Sokan kérdezték mikor jövök vissza, de decemberben (remélem) Swansea lesz, már mindjárt 3-án, a januárt meg még nem tudom.

Így, hogy a későbbi gép, így lett egy csepp időm Londonban. Megnéztem a Regents streeten a karácsonyi kivilágítást (szép), meg bejöttem a British Library-be lopni a netet meg feltenni a posztot. Vicces, hogy most már itt is van csomagellenőrzés a kapuban, csak repülőgép kézipoggyásznyi cuccot lehet bevinni…

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

