Halnap

A lazacos rizottóban apró garnélarákok is ott figyeltek, csak mondom. Ma is halnapot tartok, ebédre a szokásos pénteki fish and chips, vacsorára meg sügér lesz (azt hiszem az a sea bass). Előételnek szamósza (nem, nem vagyok pösze) mangószósszal, desszertnek meg párolt körtét rendeltem fagyival.

Amúgy meg péntek, délutáni szokásos kapkodás a hazamenők gyógyszereivel. Hétvégén nincsen patika, muszáj előre dolgozni. Közben a mindjárt hazamenő beteg rosszulléte, nyilván az, akinek a legkevésbé kedves a sebésze. A már hazament beteg visszatérése, mert itt sem mernek nekimenni a hétvégének… És megint nehézségem támadt a vérvétellel, ezen a héten el vagyok átkozva? Szerencsére a kemós nővér kisegített, azt hiszem ő tényleg mindenkit meg tud szúrni.

Itt is szokás, hogy a hazamenő betegek, ha úgy érzik, kis csokival, sütivel kedveskednek az itt dolgozóknak. Na tegnap egy hatalmas kosár alma érkezett, mert valaki tréfából azt mondta a betegnek, hogy ne hozzon csokit mert itt mindenki diétázik. Ja és a ma esti fagyis körtém helyett valamilyen kavarodás okán gyümölcssalátát kaptam, nyilván, mert mindenki diétázik, így én is.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

