Új szakács

Új szakács van a kórházban, ami észrevehető javulást hozott. Eddig sem volt rossz a kaja, bár kicsit egyenetlen színvonalú volt és belefutottam pár ízetlen ételbe. A mostani szakács úgy néz ki mint a Buday, csak még kövérebb, és nagyon jól kajákat állít össze. Itt van pl. a tegnap esti vacsorám:

 

Webkamerával csináltam, szóval nem egy profi ételfotó, de talán valami látszik. Goai seafood curry, mellé külön tányéron naan kenyér, fűszeres joghurt meg apróra vágott zöldségek. És az édességet sem bírtam kihagyni, mert gyömbéres lime-os sajttorta volt. Ezekből a gyömbér, a lime és a sajttorta a gyengém. És a gyömbér, meg a citrusfélék végülis egészségesek. A mai vacsora normandiai szűzérme lesz (ciderszósszal, sült almával). Már csak az az egy bajom a vacsival, hogy vagy 5-6 ajtón kell átjutni a tálcával a kezemben a konyha és a szobám között. Persze ehetnék az ebédlőben is, de az így este annyira kihalt, hogy nincs hozzá hangulatom.

A mai napot a tűzjelző és a segélyhívó tesztelése színesítette. Főleg azért, mert nem a megszokott időpontban tették. A tűzjelzés üzenetéből még ki tudtam találni, hogy ez csak egy teszt, de a crash-call üzenete a csipogómon akár valódi is lehetett volna. Így szaladtam mint a nyúl, amíg meg nem jelent a visszavonás.

Az éjszaka jól telt, tengermélyen aludtam, így megint majdnem kiestem az ágyból, amikor az ébresztőórám megszólalt, pont azon a hangon, mint a crash call csipogás. Kicsit tartottam az éjszakától, mert este egy seb elkezdett szivárogva vérezni, és felmerült, hogy jó lenne bele egy öltés. Szerencsére az éjszakát átvészeltük SteriStrippel (és egy rutinos nővérrel). Mivel belgyógyászként nem varrok nap mint nap, ezért nem szívesen mászok bele zűrösebb sebekbe. Mint kiderült jól is tettem, ma a sebész az egészet átszabta (utólag már szabhatjuk). Azért lefekvés előtt megnéztem a youtube-on a sebvarrós oktatófilmet…

Napközben megint csak a rutindolgok, 1-2 apróbb probléma. Légzőtornát például rendszeresen én kérek a rászorulóknak. A gyógyszerésznővel csevegtem még, annyira jó itt az a rendszer, hogy ők is végigvizitelik a gyógyszerlapokat, sőt szükség esetén a betegeket is. És szólnak, ha találtak valamit. A consultantokon is látom, hogy próbálnak odafigyelni a gyógyszerfelírásnál, mert őket is a szőnyeg szélére állítják, ha valami nem stimmel.

Tegnap este kis pihenőidőt tartottam, befejeztem egy nagyobb írnivalót és már nem volt kedvem újba kezdeni, úgyhogy leheveredtem és olvastam. Már megint egy szuperhősöset, mert ezeket szeretem. Imádom az X-Ment, meg a Hellboyt, kedvenc konyvem a Rook, ez van. Most az Invasiont olvasom, amiben náci idegenek megtámadják a világot, és csak a szuperképességű csapatok szállhatnak szembe velük. Handsome Devil, akinek a szuperképessége a szerencse, de van alakváltó, meg óriás, meg minden ami kell. A múltkor vettem egy Humble Bundle-t, ez egy olyan könyvcsomag, amiért annyit fizetsz, amennyit gondolsz, és beállíthatod, hogy milyen arányban részesüljön belőle a szerző, a kiadó meg jótékonysági szervezetek. Illetve nem csak könyv, alapvetően játékokra találták ki. Ez a könyv kapta a legalacsonyabbat a Goodreads.en, de mégis jobban bejön nekem, mint a többre értékelt disztópiák. Hiába na, kell nekem a happy end.

És most felmegyek, gyorsan körbejárok, hogy aztán ne zavarjanak a vacsora élvezetében. Csak én és a szűzérmék.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

