Banbury helyett Basingstoke

Mert úgy volt, hogy Banburybe megyek vissza. Aztán pénteken jött a váratlan fordulat, hogy előre nem látott események miatt átalakították a beosztást és Basingstoke-ba megyek. Ami amúgy nem lenne baj, mert Basingstoke-ban is jól szoktam magam érezni, de azért van különbség a munkamennyiségben egy 16 ágyas meg egy 60+ ágyas kórház között. Szóval kicsit rosszul esett, hogy a pihenős hetem módosult. Ráadásul az új beosztással nem érem el a korábbi gépet. Nem gond, átfoglalok, kifizetik, de azért jobban szeretek 9re hazaérni, mint éjfélre, különösen, hogy másnap dolgozom. Tulajdonképpen a váltás persze hízelgő, azért kellett nekem jönni, mert aki eredetileg be volt osztva, azt kérte a kórház, hogy ne küldjék többet.

A kavarok miatt még nehezebben szakadtam el a családtól, mint általában. Különösen, hogy otthon is mindenféle izgalmas dolog történik. Például végre összehoztuk a diabeteses dalunkat. (Majdnem) pont a diabetes világnapra.

Már 400 feletti megtekintés, és miután az ötletadó amerikai verziót készítőknek is elküldtük, a tengerentúlon is terjed. Annyira jól esett, hogy a Twitteren olyanok is osztották, akik nem ismernek minket, de befogadtak a DOC-be (Diabetes Online Community).

Tegnap egész nap lábat vizsgáltam az Egy Cseppes világnapon (majd megírom a másik blogon), így nem volt gond korán lefeküdni. Hajnali indulás, a Ryan megkeverte a menetrendet. Az eddig stabilan 6:30-kor induló gép most hol 6:00-kor (mint ma), hol 6:15-kor, hol 6:30-kor indul. Még szerencse, hogy nem rutinból mentem ki a reptérre, utáltam volna, ha lekésem. És ott várt a nagyszerű Ferihegyi sörsátor, csak épp sört nem mérnek benne. Oda helyezték át a kaput. Már volt ismerősöm, aki lekéste a gépét, mert azt hitte, hogy a kapu a terminálban van és nem a kifutópályán. Egyébként meg azt hittem, hogy azért emelték a sátrakat, hogy ne a szabadban kelljen várakozni. Ehhez képest egy már akkor kiterelt onnan minket egy sárga kabátos, amikor a gépen még személyzet sem volt. Kb 10 percet ácsorogtunk a hajnali hűsben, közben azt vártam, hogy mindjárt előugrik Hardy Mihály és közli, hogy örüljünk hogy a prémium repteret használhatjuk, és majd ha veszünk nem fapados jegyet akkor fedél is lesz. Nagyon hiányzik Ferihegy 1. De a vidám sorbanállás közben legalább megismerkedtem egy lánnyal aki orvosokat közvetít Angliába.

És ma senki nem ugrott a Stansted Express alá.

A kórházban nagyon örültek nekem, délután már foglalkoztattak rendesen. Volt pozitív terheléses vizsgálat, soron kívüli betegfelvétel és még egy mai műtétest is inkább a HDU-ba (High Dependency Unit, az itteni intenzív) irányítottam az osztály helyett. A konyha is átalakult, bár úgy láttam a menükészlet azért tartalmaz stabil elemeket. Úgyhogy mindjárt tesztelem a vacsorát, a paradicsonlevest, a halat, meg a gyümölcssalátát.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

