Kitérő Worcesterbe

A kórházban könnyes búcsú a viszontlátás reményében. Ma lelépés után kivételesen nem hazafelé vettem az irányt, holnap délelőtt be kell néznem az irodába, így már ma az RMO házban alszom Worcesterben. Fura volt nem London felé venni az irányt. 2 év után simán odataláltam az állomásról az irodába a kulcsért. Stephen nem változott semmit, de a lányok lecserélődtek, a mostaniak is ugyanolyan kedvesek mint a régiek.

Jó betérni ide, mert nyilván van dolguk (most készül a jövő havi beosztás, plusz fizetés is van a héten), de rögtön főztek nekem egy teát és közben elcsevegtünk arról, hogy hogy vagyok, melyik kórház hogy tetszett, és milyen a helyzet Magyarországon. Aztán az egyik lány átkísért az RMO házba, amit közben felújítottak, meg WiFi is került bele. (Kalandjaim az RMO házban 2 évvel ezelőtt: http://rmoeva.freeblog.hu/archives/2010/11/11/Kikepzes_indul/)

Új fürdőszobák, különös hangsúllyal arra, hogy jó minőségű legyen a zuhany, ne prosztatabetegen csöpögős. A konyha is csilivili, a nappali tágas, hatalmas TV-vel. Aki a küóldetések között itt lakik, annak nincs rossz dolga. Azért én nem bánom, hogy hazamegyek már holnap.

Este bementem a városba holnapra kaját venni, meg vacsorázni. Mivel a helyi pub-ban 5 GBP-ért adnak egy (kocsmai) hamburgert sültkrumplival, meg egy pint Guinesst (“menü”), ezért ez tűnt az ésszerű választásnak. De ez valami fittnesz kocsma lehet, minden kaja mellé ott van az étlapon, hogy hány kalória. Egy pillanatra meg is torpantam, hogy mégis inkább valami sali, de aztán úgy döntöttem, hogy megérdemlem. Hogy mit? na azt nem árulom el, azt pláne, hogy mennyi kalória volt benne. Ja és a söröspoháron is rajta volt, hogy egy pint hány egység alkohol. Rémes.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

