X

A tegnapi X-faktor kedvenc dala számomra:

A legszórakoztatóbb viszont továbbra is Rylan Clark, bulizni inkább vele mennék

Eredmény ma este lesz.

Beteg viszont ma sem volt. Délelőtt elkészültem egy feladattal, majd ebéd után sétálni indultam. Már majdnem kiértem az udvarból, amikor azt láttam, hogy valaki kerekestáskát húzva maga után siet a kórház felé. Mivel beteget felvételre nem vártunk ma, kizárásos alapon rájöttem, hogy az egy nappal előbb érkezett RMO húz el éppen mellettem. És tényleg.

Időnként előfordul, hogy valaki megérkezik előző nap (pl. én is, amikor először voltam), hogy a váltás idejére helyismeretet szerezzen. Máskor ilyenkor szoktak szólni, de ez most kimaradt. Szerencsére még épp elcsíptük a konyhás nénit, hogy vacsorára plusz ellátmány kell. Üres szobát találtunk bőven. Magyar fiatalember érkezett, ezt a beosztáson szereplő névből már gyanítottam. Körbevezettem, aztán csak elindultam az egészségügyi sétámra, bejáratni az új cipőt.

Ma először lementem a csatorna partjára, megcsodáltam a vizet, a hajókat és a mókusokat. Ma nem sütött a nap, de nagyon kellemes őszi idő volt. A fák már elkezdtek pirosra meg sárgára váltani, a legszínpompásabb időszak. Kicsit magányosan éreztem magam, mert rajtam kívül szinte mindenki kutyával volt. Aztán, bár nem akartam vásárolni, csak betértem a boltba valami finomságért. És találtam olyat, ami (tiszta anakronizmus) egészséges ÉS finom. Makadámiadió és szárított vörösáfonya keveréke. Most a sétában megfáradva ezt majszolgatom. A boltnál megint megcsodáltam a kerekes járókerettel egybeépített bevásárlótáskákat. Máshol nem láttam még ilyet, itt viszont minden néni ezzel nyomul. A neten sem találtam róla képet, valami helyi sajátosság lehet, de hasznosnak tűnik.

És most újra a gép előtt, próbálok haladni a feladataimmal, mielőtt holnap útra kélek. Holnap irány Worcester, az ügynökség irodája, ott még van egy kis dolgom, aztán kedden végre haza, remélem a különféle menetek nem állják el a reptérre vezető utat.

És különben is: Eton style!

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

