Pavlovi reflex

… ha meghallom az ételliftet, megkordul a gyomrom…

A konyha egyébként szuper, nagyon jól főznek, és odafigyelnek arra, hogy ki mit szeret. Ma felmentem a konyhába megtudni, hogy hétvégén mi a helyzet, amikor nincsen beteg, és látom, hogy a táblán ott a nevem, és mellette, hogy nem szeretem a brokkolit meg a zellerszárat. De a páciensekkel is hasonlóan figyelmesek, a héten volt egy beteg aki a kecsketejet szereti, és szereztek neki (elképzelem ugyanezt otthon…)

És csak ma vettem észre, hogy a szekrény aljába egy lépcsőzőgép van besuvasztva. Még szerencse, hogy a lépcsőzőgépet utálom a legjobban az összes fittnessz masina közül.

Az utolsó beteg egyébként 10 körül hagyta el a kórházat, és még megnéztem a visszahívott beteget is. Aztán délelőtt dolgoztam, megvártam az ebédet aztán útrakeltem kicsit. Kellemes őszi napsütés, úgyhogy a helyiek egy része rövidnadrág-pólóban. Én ennyire bátor nem voltam, de mindenesetre nem fáztam. lesétáltam a falu város főutcájára, ott sétáltam, vettem ajándékokat, meg szép új cipőt. Ilyenkor szerencse, hogy csak kézipoggyásszal utazom, ez határt szab a költekezésnek. Pedig a helyi túraboltban be tudtam volna vásárolni egy bőröndre valót

A cipő persze nem volt egyszerű, olyan kell ami őszi, ha utazom benne nem túl meleg, ha sokat kell gyalogolni Budapesttől Banburyig akkor kényelmes, business casual és ideális esetben nadrággal és szoknyával is működik. És bőr. Az itteni cipőboltok egy része viszont műanyag cipőkre specializálódott, szerencsére ezt már belépés után szagról megmondom. Végül találtam egy kényelmesnek tűnő szimpatikus példányt, holnap ki is próbálom, a csatorna mentén tervezem a narrowboat-okat megtekinteni benne.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

