Breathing is always good…

… ezt mondja a néni a Pilates videoban a nehezebb gyakorlatoknál. És tényleg.

Egyebekben csendes péntek, egy maradós beteggel. Az egyik hazamenősnél viszont mindenféle belgyógyászati problémák merültek fel (végre nekem való problémák), ezért visszarendeltem holnapra, beszéltem a háziorvosával is, hogy kellene követni. Ami azért nehéz, mert emberünk egy longboat-on (vagy narrowboaton – végülis hosszú is meg keskeny is) él és utazgat szerte az országban, miközben a háziorvosa meg nem követi.

Egyébként érdekes életforma lehet, egy nyaralás erejéig kipróbálnám. Tavaly Stratfordban az Avonon is megcsodáltuk már ezeket a hajókat, remélem lesz még rá mód. Most megnéztem, nem adnak vele hajóst, hanem gyorstalpalón megtanítják a használatát (utoljára szamaras túrán voltam így). Azt állítják 4 mérföld per órás csúcssebességnél nem lehet baj. Meg a hajók ütésállóak.

És az egy maradós beteg is feltehetően hazamegy holnap, és nem marad senki (fingers crossed). Jó lenne picit mászkálni hétvégén, meg venni egy kényelmes őszi cipőt, meg enni egy hagymás hotdogot a főutcán, ilyesmi.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

