Kedd, elájulok

Bár ma csak egy páciens ájult el, amikor vért vettem tőle. Egyébként most már itt is számítógépen kell megrendelni a vért, mert úgy sokkal bonyolultabb. Szerencsére nekem nincs kódom, így ez a feladat a többiekre marad.

Ma lesz egy ittalvó, a többiek jó állapotban otthonukba távoztak. Volt ambuláns is, akit szakérteni kellett, de azért nem szakadok meg.

Újabb netes érdekesség: több nagy amerikai (és pár nem amerikai) egyetem ingyenes online kurzusokat tart. Persze diplomát nem lehet így szerezni mondjuk a Johns Hopkinson, de biztosan jók. Az oldal neve: Coursera. Fel is iratkoztam rögtön két kurzusra, egy Public Health-re a Johns Hopkinsra most ősszel meg egy Táplálkozás és egészség kurzusra a Vanderbiltre tavasszal. Kíváncsi vagyok milyen egy ilyen online kurzus, már abból is sokat tanulok, ha megtudom hogy működik egy ilyen. A tantermi előadásokról amúgy is azt gondolom már egy ideje, hogy nagyon múlt századi műfaj.

A viszonylag gyors netnek az a hátránya, hogy nagy a csábítás az online filmnézésre. Tegnap este nekivágtam a Grimm nevű sorozatnak, és még a Hazudj ha tudsz zárórészét is megnéztem, hogy ne maradjak le az itthoniaktól, ha már úgysem volt beteg.

Az RMO szoba egyébként áthelyeződött a folyosó túloldalára, a régi RMO szoba helyére kis konyha és ebédlő épült. A kaja továbbra is az ételliften érkezik, és ha társaságra vágyom akkor az ebédlőben fogyasztom el. Az ebédlőben könyvek is vannak kihelyezve, hogy ha nem lenne olvasnivalóm, akkor választhassak. Méghozzá friss könyvek, többek között a Szürke ötven árnyalatának két folytatása. Milyen kár, hogy az ötven árnyalatot nem olvastam, így nem érdemes ezekbe sem belekezdenem…

3 hozzászólás

Kategória: Uncategorized

3 responses to “Kedd, elájulok

  1. Tyúk

    De miért ájul el az ember vérvételnél? Alapvetően nem fáj a szúrás, vagy nagyon kicsit. Lehet hogy pszichés, hogy a véremet adom?
    (Én is eldobom magam, szó se róla, de én már a tű látványától, ha tehetném fekve mennék be a rendelőbe.)

    • Most benne volt a fájdalom is, mert meggyötört vénákról volt szó. De találkoztam már olyan emberrel, aki már attól el bírt ájulni, ha csak beszéltek a vérvételről, szóval pszichés komponens általában van. Én igyekszem szúrás közben valami másról csevegni, mondjuk az időjárásról, végülis Angliában vagyunk

    • Timi

      Vagy az alacsony vérnyomás miatt. Mint pl. én.

Vélemény, hozzászólás?

