Banbury végre újra

Banbury volt az a hely, ahol RMO pályafutásomat kezdtem, ide jártam vissza amíg rendszeresen jártam, minden második héten. Kezdeti élményimet még a freeblog tartalmazza. Amióta csak így összevissza járok, egyszer voltam itt, tavaly nyáron, akkor ismerkedtem meg a Pimm’s-szel. Azóta nagyobb és nyüzsisebb kórházakat jártam, jól esik most ide visszatérni.

Az utam kalandosabb lett a vártnál. Amikor terveztem, még úgy tűnt kellemesen laza lesz. A későbbi vonatra vettem Advance jegyet, hogy ha bármi csúszás van, akkor is elérjem. Ez olyan jegy, ami nagyon kedvezményes, akár harmad vagy negyedár, de csak egy meghatározott vonatra érvényes, ha lekésed, elbuktad. És hát lekéstem, pedig a leszállástól bő két és fél órám lett volna elérni, aminek simán elégnek kellett volna lennie. A Ryanair, időben leszállt, Stansteden gyorsan haladt az útlevélellenőrzés. Bár kis fennakadást okozott, hogy az automata útlevélellenőrző a hátizsákomat egy másik embernek érzékelte, és riasztott, hogy ketten vannak a fülkében. A 08:15-ös vonatot simán elértem, majd Bishop’s Strotfordnál megálltunk. Mert az előző vonat elütött valakit. Először még nem lehetett tudni meddig állnak a vonatok, de úgy 15-20 perc után leszállítottak mindenkit, végállomás, nem megy tovább. Egy darabig járkáltam körbe, hogy mi ilyenkor a teendő, talán majd lesznek buszok (taxi már rég nem volt amikor kiértem), amikor egy magas jóképű brit megszánt engem meg egy norvégot, és megosztotta velünk az odarendelt taxiját (persze a költségeket is, naná). Elmentünk addig az állomásig, ahonnan már ismét járt vonat (szerencsére a brit tudta melyik az) és folytattuk az utat. Így kb. 1 percen múlt, hogy lekéstem a kiszemelt Banbury vonatot.

A váltást azért így is elértem, az a fiú volt, aki tavaly Basingstoke-ban beugrott helyettem, amikor sürgős fogászati kezelésre volt szükségem. Aranyosan érdeklődött, hogy azóta rendben van-e a fogam. Úgy tűnik ő ilyen beugróember, itt is csak egy napot volt, mert a múlt heti srácnak már tegnap el kellett mennie.

A kórház továbbra is pici és csendes, még mindig csak egy műtő és kb 16 ágy. Úgy fest a mai műtétesek estére mind hazamennek, így nyugodt éjszakának nézek elébe. Sőt ahogy néztem a felvételi tervet, az egész hét békés lesz, max 1-2 ittalvóval, és lehet, hogy hétvégére ki is ürülünk.

A nővérek nagyon megörültek nekem, emlékeztek rám, és talán pozitívan. Az egyik azt mondta kérni fogják, hogy gyakrabban jöjjek, hát nem lenne rossz. A konyha továbbra is jó, a chef már felmérte mit szeretek és mit nem. Gyors ebédnek kaptam nagyon finom zöldségkrémlevest (ebben az itteni konyha nagyon erős), meg egy nagy tál salátát, és egy ígéretet, hogy vacsorára főz nekem valami finomat.

És itt elég gyors a net az online videolejátszáshoz, és idő is van, szóval tudok újra Pilatesezni. Ezt a videot szoktam betenni, és tornázni, ha Banburyban vagyok, így most is. Jó. Mert otthon, fogadkozásaimmal ellentétben nem kezdtem el ismét a rendszeres jógát, mentségemre szolgáljon, hogy elkezdtünk futni. A Spar Futófesztiválon a maratont még azért hanyagoltuk, de egy Maratonka azért belefért. Itt viszont nem igazán fogok tudni futni, szóval marad a Pilates. És ha már videok, aki nem ismeri, ajánlom figyelmébe az Open University-t. És az Open Culture oldalát, ahol nemcsak videok, hanem más, szabadon hozzáférhető anyagok vannak. Ma például Andy Warhol, valamint az Open University 60 second adventures in religion kurzusa (igen, én is ott találtam), valamint ingyenes online kurzusok.

1 hozzászólás

Kategória: Uncategorized

One response to “Banbury végre újra

  1. Elég bonyisnak tűniik.🙂 Az openuniversitiről még nem hallottam, csekkolom majd.🙂

Vélemény, hozzászólás?

