Back home

Végre zavartalan volt az éjszaka, se rosszullét, se tűzjelzés nem zavart. Spontán ébredtem az ébresztő előtt pár perccel, kényelmes reggeli, majd vizit. Mindenki jól volt, ezért csodálkoztam is, amikor 11 körül aggódva hívtak egy beteghez. Így a napi jócselekedetem is megvolt, amikor a frissen műtöttet még egy kis további megfigyelésre visszautaltam a posztoperatív őrzőbe. A főnéniket megkértem, hogy írjanak rólam véleményt, mert ez is kell. Van erre egy megfelelő nyomtatvány, amit kitöltenek és visszaküldenek az ügynökségre. Remélem csupa szépet írtak.

Aztán megjött a váltás, bőven időben, és kiderült, hogy volt már itt, így nem kellett körbevezetnem, és gyorsan át tudtunk adni. Ami szerencse, mert ritkán van, hogy valakit első látásra megutáljak, de az új RMO kifejezetten karistolta az idegeimet. Mindjuk nekem csak egy negyedórát kellett vele tölteni, a nővéreknek lesz a nehezebb dolguk. De lényeg ami lényeg, kényelmesen elérem a korábbi gépet és még emberi időben otthon leszek. Még felkaptam egy szendvicset az útra, és indultam is. Most meg már a Stansted Expresszen, teljesen jó időben. Reptéren lesz idő ciderre, uzsira, és remélem 9re már otthon is leszek.

Folytatás október 15-én, de még nem tudom hol. És vagy előtte vagy utána rá kell húznom egy napot, be kell mennem Worcesterben az irodába, hogy eligazítást kapjak az új GMC minőségbiztosításról (revalidation). Kell majd páciensektől is véleményt kérni, csak az erre szolgáló GMC nyomtatvány nem igazán illeszthető az RMO munkához. Addig meg otthon, ezer dolog történik megint, izgalmas mostanában az életem (may you live in interesting times), de ez általában pozitívan értendő.

1 hozzászólás

Kategória: Uncategorized

One response to “Back home

Vélemény, hozzászólás?

