Majdnem

Majdnem sikerült végigaludni az éjszakát. Aztán háromnegyed hatkor megszólalt a tűzjelző. Fals riasztás, szokás szerint. De annyi komplikáció azért volt, hogy akinek a feladata lett volna kikapcsolni a szirénákat, annak fogalma sem volt, hogy hogyan kell. Aztán az éjszakás nővérrel megoldottuk a problémát, de utána már nem tudtam újra elaludni.

Délelőtt még befutott egy fals sürgősségi riasztás is, hogy a testmozgás meglegyen. Ami itt érdekes, hogy a riasztásra még a biztonsági őr is fut. Mert neki is megvan a feladata. Ő képviseli az erőt, hoz tolószéket, kerekes ágyat, emel ha kell, mert itt nincsen betegszállító.

Egyébként a betegek jól viselkedtek, amikor vizitelni voltam, mindenki visszakérdezett, hogy én hogy vagyok. És ebéd után hagytak aludni egy cseppet.

Egyébként itt is X faktor megy, a tábor kezdete, amikor a kiválasztottak hármasával lépnek fel és a zsűri szórja őket. Nem olyan párbaj, hogy csak egy maradhat és valakinek mindenképp mennie kell, volt hogy mindhármat kiszórták. És volt hogy mindhárom maradt, mint az alábbi esetben, ami szerintem az egyik legviccesebb produkció volt. És ma este is lesznek.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

