Véres egy nap

Tegnap este még érkezett egy soron kívüli felvétel, egy esés után valakit elláttak az A&E-n egy NHS kórházban (Accident and Emergency), aztán mivel csontja nem tört, átvettük rehabilitálni, gyógytornáztatni. És ma estére is jutott egy, akit megoperáltak sürgősséggel máshol (egy doki aki itt is dolgozik operálta), de lábadozni itt fog. Ilyenkor kivételesen fel kell vennem a pácienst (to clerk in, ahogy itt mondják). Szerencsére mindketten megfelelően ellátva érkeztek, így nagyon sok dolgom nem volt velük.

Viszont ma reggel én voltam a vérvevős nővér az osztályon, mert nem volt más. Szerencsére nem volt olyan nagyon sok vérvétel, de azért elment vele a reggelem. Délután meg a szokásos péntek délutáni őrület, a péntek-szombat-vasárnap hazamenők hazavivős gyógyszereinek felírása, miközben a gyógyszerész rágja a fülem, hogy szeretne időben hazamenni. Összehoztuk, időben hazament, és nekem sem maradt nagyon sok hétvégére (akit most délután műtenek annak még nyilván nem tudtam felírni).

Az éjjel sem volt teljes mértékben zavartalan. Szerencsére most is gyorsan, félálomban megoldható probléma miatt keltem, de most már jó lenne, ha nem kellene kelnem csak reggel. Mert hiába csak röpke intermezzo volt az éjszakában, azért ma álmosabb vagyok a szokottnál. Ezért most nem is írok többet, fájront!

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

