Dr. Google

Az milyen már, hogy a páciens kiguglizza a gyógyszereit és szembesít a lehetséges mellékhatásokkal és gyógyszerkölcsönhatásokkal? Igazából egyébként jó dolog ez, mert bármennyire is figyelek, nem baj ha más is. Ezért szeretem itt, hogy a gyógyszerészek szigorúan fogják a doktorokat, levizitelnek ők is és kis zöld megjegyzésekkel látják el a gyógyszerlapot. A pácienssel meg megbeszéltük a dolgokat, kitérve a kockázat/haszon arányra és az egyes mellékhatások gyakoriságára. Aztán elment rágyújtani, mert annak a mellékhatásait még nem guglizta ki.

Az éjszaka egyszer azért keltettek, szerencsére gyorsan megoldható problémához, így gyorsan vissza tudtam aludni. Így viszont reggel amikor csengett az ébresztőm éppen tengermélyen aludtam. Nem segített a dolgon, hogy az ébresztő hangja igen nagyon hasonlít a csipogóm hangjára. Viszont így elég gyorsan kipattantam az ágyból, mire felébredtem már félúton voltam az ajtó felé. Aztán ténylegesen megfuttattak, épp fenn ténykedtem az osztályon amikor riasztottak, hogy a kórház másik végén esemény van. Szerencsére csak egy tűszúrástól ájult el valaki, mire leszaladtam, magához is tért.

És a nap meglepetése: az Édes szívem blogot ajánlotta a Fűszer és Lélek. Aminek következtében végre megírtam a régóta tervezett bejegyzést a terhességi cukorbajról. Soha ennyit bejegyzést nem javítgattam még publikálás után is, ahogy rémülten figyeltem, hogy az oldalletöltés számláló túllépte az 1000-t. Persze nagyon szeretném, hogy sokan olvassák, és remélem, hogy hasznos információkkal szolgálunk, hiszen ezért kezdtük el az egészet tavasszal. És nagyon szeretném, hogy aki ma odatévedt, azok egy része maradjon is. És amit igazán szeretnék, hogy legyen sok olyan on-line forrás (blog, gyűjtőoldal), ahol hiteles információk vannak. Mert jó, ha az ember fordulhat valahová, ahol láthatja, hogy másnak is hasonló problémái vannak. Sokszor már ez is segít, hogy nem vagyok egyedül. És ha még használható tanács is érkezik…

Ha már itt vagyunk, a szerintem hasznos diabetes blogok, oldalak (lehet javasolni):

És egy nem diabetes blog, a vastagbélrákról: Vissza a szürke hétköznapokhoz!

És még egy meglepetés, egy októberi kongresszusra elfogadták a beküldött előadásomat (pedig már azt hittem elfeledkeztek rólam), és még üléselnöknek is felkértek. Szóval csupa örömhír, és mindegyik munkával jár.

1 hozzászólás

Kategória: Uncategorized

One response to “Dr. Google

  1. hjudih

    Éva, ügyes vagy, gratulálok! Jó munkát a sok tennivalóhoz!

Vélemény, hozzászólás?

