Citromsav

Reggel kipihenten ébredtem, napüdvözlet, napsütés. Teafőzés, ami hihetetlen élmény volt. Végre nem felejtettem el citromsavat hozni, és a reptéren sem kobozták el, hogy mi az a zacskó fehér por a táskámban. Így sikerült végre megpucolnom a rettenetesen vízköves vízforralót. Nagyon vicces ahogy pezseg. És utána már nem tartott órákig amíg felforrt a víz, és a bögrébe sem potyogtak vízkő darabok. Mert az apró öröm is öröm, és kora reggel egy jó tea meghatározza a napot.

Egyelőre ma is béke, a betegek csendben gyógyulnak, és nem állnak elő újabb problémákkal, ami nagyon rendes tőlük. És az ebédlőben végre megcsinálták a telefont, lehet onnan is telefonálni. A rossz hír az, hogy ezt onnan tudom, hogy ebéd közben csipogtattak, de mindenesetre jobb, hogy tudtam onnan telefonálni.

És elkezdtem tornázni is. Ezúttal hasizomgyakorlatok. Egyrészt mert fekvőtámaszozásnál néha fáj a vállam, ezért azt hanyagolom, másrészt meg a biciklizéstől a hátsóm egész elfogadható (szerintem), most már csak az első felemmel kellene valamit kezdeni. És újabb ígéretek: most már tényleg újra rendszeresen eljárok jógázni otthon. És lehet, hogy már végre kipróbálom a hot jógát is. És még egy elhatározás, októbertől istenbizony elkezdünk futni. Fittek leszünk és karcsúak.

Ami még mindig nehéz: mikor érdeklődnek udvariasságból a hogylétem iránt, és mikor kíváncsiak tényleg. Gyerekkoromban egyszerű volt, akkor a how do you do meg a how are you eléggé elkülönült. Mostanra a how do you do teljesen kiveszett, és a how are you vette át a helyét. Ami rendszerint udvariassági kérdés, és Good, and you? választ kíván, de most, hogy hosszabb kihagyás után érkeztem ide újra, időnként valódi érdeklődés is van mögötte. Szerencsére ilyenkor rendszerint tovább kérdeznek, és ez kiderül. Aztán a következő kérdezőnek már magamtól kezdek mesélni, és a zavart arckifejezéséből látom, hogy ő viszont csak udvarias volt… És van aki a you all right kifejezést használja, ami helyzettől függően lehet köszönéspótló, de valódi kérdés is, ha azt látja, hogy zavartan téblábolok a nővérpult körül.

3 hozzászólás

Kategória: Uncategorized

3 responses to “Citromsav

  1. valakiamerika

    Ez a Hogy vagy? valami beteges itt nalunk. A boltban a penztarosoknak is kotelezo megkerdezni. Ha elmondanam, akkor a sor mogottem igencsak feltorlodna…:-)))

  2. szerintem is elfogadható!!! SŐT!!!!

Vélemény, hozzászólás?

