Back to Basingstoke

Pedig majdnem egy londoni kórházba mentem, Aztán mégis ment mindenki a megszokott helyére.

Ryanair, London, vonat, végre nem kellett rohanni. Szerencsére, mert nem is tudtam, hogy Stansted ekkora, hogy ha eléggé kint száll le az ember akkor shuttle-lal kell eljutnia a terminálig. Kissé meglepődtem, amikor az Arrivals nyilakat követve egyszercsak nem lehetett tovább menni, hanem az volt kiírva, hogy shuttle arriving is 2 minutes.

Így is 11re a kórházban voltam, bár az átadás csak 14:00-ra volt kiírva. És az előző heti doki nem is akart hamarabb átadni. Ez számomra teljesen érthetetlen volt, és a turnus végén már alig várom, hogy kiszabaduljak. És ő 2 hetet volt, lehet, hogy túlságosan hozzászokott? De mindegy is, úgy tudtam átöltözni, ebédelni, elhelyezkedni, hogy közben nem hívott senki, ez mindenképpen ajándék. Ja és meg tudtam nézni a Doctor Who legutóbbi epizódját, mert igen, elindult a 7. évad! Ezek most különálló mesék, nincsen egyelőre több epizódon átívelő történetszál, de még csak a 3. epizódnál tartunk.

A nővérek örültek nekem, ez mindig jól esik. Az előző hét állítólag nagyon munkás volt, remélem ez a hét csendesebb lesz (általában így szokott lenni). Az első délután mindenesetre egészen tűrhető volt, az örülésen kívül csak pár kisebb feladat jutott. A legnehezebb dió a leszorító keresése volt, ami nem is lett meg. Múltkor a csipogóval együtt kaptam meg, most nem, és el is feledkeztem róla, amíg meg nem kellett szúrnom valakit. Szerencsére vész esetére mindig lapul a táskámban 1-2 leszorító (sosem lehet tudni), nem a legjobb fajta, de a célnak azért megfelel. És úgy katéterezek, mint egy angyal.

A kaja: úgy emlékeztem, hogy itt az ebéd ízetlen szokott lenni, és a vacsora jobb, ezért kellemes meglepetésként ért, hogy a csirke korma nagyon jó volt.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

