Telefonos átadás

Ma sem volt dolgom, de ma az időjárás nem csábított arra, hogy elhagyjam az épületet amíg nem muszáj (értsd szél + eső). A telefonok azért beindultak, szerencsére nem olyanok, amivel nekem kellett volna törődni. Néhányan előjegyzést szerettek volna kérni szegény biztonsági őrtől, ő meg gonoszul nem adott.

Így módomban állt megcsinálnom azt a munkát amit kitűztem magamnak, közben áthúztam az ágyat az utánam jövőnek. A hűtőben található ellátmányt is kihasználtam, csináltam pár szendvicset az útra. Aztán kettőre megrendeltem a taxit így kényelmesen elértem a vonatot. Az átadás telefonon zajlott, mert a váltás még úton volt, de mivel csak a kaják lelőhelyét kellett átadni, ez is rendben volt.

A vonaton nemcsak asztalkát, de dugaljat is kaptam, így nem kell aggódni meddig bírja a laptopom. Még netem is maradt, szóval jó dolgom van. Aztán jön London, St Pancras, vonat Lutonra, és egy cider után irány haza. Folyt köv szeptember 17-én, még nem tudom hol (jó lenne ide vissza…)

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

