Abertawe

Azaz Swansea, közel egy év után végre ismét. Tavalyi bejegyzéseim itt.

Megjegyzem jó dolog ez a blogírás, amikor ennyi idő után visszakerülök egy helyre, jó elolvasni a korábbi bejegyzéseimet. Ettől előjönnek az emlékek, merre vannak a kémcsövek, merre a vacsora.

Wales, és benne ez a mesebeli kórház továbbra is szívem csücske.

Ezt látom, amikor az asztalomnál ülök és dolgozni próbálok

Minden kórházban kedvesek voltak velem, és igazából nem éreztem rosszul magam sehol, de itt mindenki még egy kicsit mosolygósabb. Persze lehet, hogy most azért is nagy a kontraszt, mert tavalyi ittlétem óta nagyrészt nagyobb forgalmú kórházakban voltam, ahol kedvesek bár, de rendszerint sietősek. Ja meg otthon ügyeltem egy hónap alatt négyet, na az is más.

Az idejutás is rohanós lett. Pedig szerettem volna, ha tudok 1-2 nappal hamarabb jönni és kicsit kirándulni, de egyéb elfoglaltságaim miatt ma reggel érkeztem, a Ryanair szerencsére pontos volt, a londoni metro viszont időnként érthetetlen okokból hosszú perceket időzött 1-1 állomáson, így igencsak kétséges volt, hogy elérem-e a vonatot, amivel időben le tudom váltani az előző heti lányt. Ráadásul a Paddingtont is átépítették (illetve befejezték az átépítés egy fázisát) mióta utoljára ott jártam. De elértem a vonatot, igaz csak 1-2 percen múlt.

A vonaton új könyvet kezdtem. Az Amazonon Kindle Reading Maraton van, olcsóért lehet könyveket venni, és ha sokat veszel ajit is kapsz (mindig van valami vásár, most így hívják). Lényeg a lényeg, itt találtan egy jópofa alternatív valóságos fantasyt, az a címe, hogy Rook. Egy angol ügynökségről szól, amelynek tagjai szuperképességekkel bírva megvédik az országot az ártó természetfeletti behatásoktól. Avagy X-men találkozik a Men in Black-kel, Londonban. Eddig nagyon jó.

És időben leváltottam azt a lányt, akivel annak idején, már majdnem két éve együtt voltunk RMO tanoncok. Délutánra egyetlen kicsit problémás pácienst hagyott rám, de megoldottam gyorsan.

Itt WiFi továbbra is hol van hol nem van, viszont rendeltem új mobilnetet ahelyett, amit tavasszal csúfosan elhagytam a vonaton, az itt várt már az asztalon, úgyhogy van még van pluszban 3 GB-om. A kilátás toronyszobámból továbbra is gyönyörű, előttem a tenger, napsütés, sirályok. A kismacis ágynemű viszont a múlt heti lánynak jutott, én be kel érjem egy egyszerű kockással.

A kaja továbbra is jó, rengeteg halat fogok enni a héten. És már nem kell nekem felvenni a befekvő betegeket, csak levizitelni a maradókat. Állítólag van még pár egyéb változás is, de a főnéni kedvesen azt mondta, hogy ma nem terhel vele, holnap szánjak rá öt percet és elmesél mindent.

UPDATE: A Kindle Reading Maraton ‎”available to UK customers only”. Nem tudom, hogy ez a számlázási címre, vagy a Kindle hazájára vonatkozik. Én mindenesetre UK customer vagyok…

2 hozzászólás

Kategória: Uncategorized

2 responses to “Abertawe

  1. Anikó

    Szia! Elkezdtem én is a The Rook-ot, nagyon tetszik! Láttam, hogy a Goodreads-en ajánlottad, nem lehet téged ott követni, hogy más jó olvasmányokat is ajánlhassál? Kösz, üdv, Anikó (a Dr Who-s)

Vélemény, hozzászólás?

