Rohanás haza

Utolsó nap, a páciensek jól viselkednek, nem produkálnak semmi rendkívülit. Csak én izgulok, hogy megjön-e időben a váltás, elérek-e mindent rendben. B és C tervek kidolgozása, ha mégsem jön meg a váltás. Térképrajzolás, mert itt Droitwich Spaban az állaomás nincs messze, gyorsabb gyalog, mint taxira várni (idefelé elég hülyén éreztem magam, amikor kiderült, hogy csak 3 perces a taxiút). Meg mert Birminghamban jártam ugyan már a buszpályaudvaron, de az másfél éve volt, és egy másik vasútállomásról.

Aztán megjött a váltás időben, mindent szépen elértem, B és C tervek elvetve, maradt az A terv. És a Wizzair sem késett, időben érkeztünk a 2-es terminálra, ami egyeseket meglepetéssel töltött el. Legalábbis az útlevélellenőrzésre várva mögöttem egy ifjú hölgy hosszasan kiabált a telefonjába, hogy “ne az egyesre gyertek, a kettesre, értitek, az egyest bezárták!”. De valószínűleg nem értették, mert még vagy tízszer el kellett mondania.

És újra itthon, a jó melegben, folytatás augusztus 20-án!

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

