Szobában kerékpározni

Azért ez a szobabiciklizés, lássuk be, baromi unalmas dolog. TV-zés közben még elmegy, de ma délelőtt TV nélkül próbáltam, csak egy rövid 15 percest, amikor már nagyon elgémberedtem a számítógépnél, hát… Egész idő alatt ezt a blogposztot fogalmaztam, és még szerencse, hogy 10 percnél felhívott valaki, és volt ürügyem leszállni. Majd este, valami film mellett. Bár tegnap este is úgy jártam, hogy bekapcsoltam, á, Indiana Jones, felismerem a zenéről, pont jó lesz. Aztán kiderült, hogy ugyan tényleg a Frigyláda, de az utolsó 10 perc, és a maradék 20 perc tekerés alatt valami teljesen idióta vetélkedőt voltam kénytelen nézni.

Mert a Paul csak későn kezdődött, olyankor az ember már nem biciklizik. (mert van Sky Movies Comedy a TV-men). Utána meg Jay és Néma Bob visszavág lett volna, amit szintén régóta szeretnék megnézni, de éjfélkor már inkább alszom, ha lehet (nem baj, itt a rövid verzió). Mert a HDU-s ember jól aludt, és így én is. És mára már annyira felgyógyult, hogy kikerült az osztályra. Előtte kis szerencsétlenkedés a labormasinával, mindig kiderül valami turpisság, most pl.  éjjel elmaradt a napi kalibrálás, és ez akkor derült ki, amikor én már ott álltam a vérmintával türelmetlenül. De ez csak kis baj, mert mindenki szépen gyógyul, vasárnap új felvétel (legalábbis tervezett) nincsen, és még a nap is kisütött.

Vasárnapi ebéd, amire mindig lehet számítani, az a meleg almáspite vaníliasodóval. Más napokon megállom, hogy ne kérjek édességet, de ez annyira gyerekkorom íze… Sajnálattal kell megjegyeznem, hogy az itteni almáspite nem ér fel a többi kórházéval. De azért lecsúszott. Viszont uzsonnára a nővérek rámkényszerítettek egy adag mézes-gyömbéres fagyit.

Délután Wimbledon, férfi döntők. Ritkán nézek sportot, de ezt most muszáj. Itt teljes a láz, a héten előfordult, hogy bejött valakihez a látogató, leült, megnézte az aznapi közvetítést, majd hazament. Egyszer véletlenül a közvetítés alatt próbáltam vizitelni, nem nagyon tudtam magamra vonni a figyelmet. Ilyenkor a dokumentációt nézegethetem, feltéve, hogy nem állok a TV elé, és csendben maradok. Úgyhogy ma ezzel nem is próbálkoztam. Egyébként nagy küzdelem volt, elképesztő dolgokat művelt egymással a két pasas. És fülre megmondtam, hogy épp ki szerzett pontot. És persze a felvezetésben az is elhangzott, hogy milyen szép ajándék lenne a királynőnek a Silver Jubilee évében, ha hetvensok év után újra angol nyerne. Ez ugyan nem jött össze, de már döntős is régen volt angol, na meg a királynő a Jubilee-ra egy olimpiát is kapott.

1 hozzászólás

Kategória: Uncategorized

One response to “Szobában kerékpározni

  1. Szemtelen Tyúk

    Állóbringázni edzőterembe járok. Zenét hallgatok és közben figyelem a sok majmot, mert az aztán van bőven mind hím-, mind nősténypéldányok. Így nem annyira unalmas mint otthon lenne..🙂

Vélemény, hozzászólás?

