Kulcskérdés

Az osztályon az összes létező kulcs (gyógyszerszekrények stb) egy nagy kulcscsomón van. Ezt mindig egy felelős nővér tartja zsebben. És ha valakinek kell a kulcs, akkor megáll a pultnál, ott van egy helyes kis csengő, ilyen:

Ezzel csenget, akinek kell a kulcs, a kulcsosnővér meg jön szaladva…

A szobám pici, főleg a basingstoke-i lakosztály után, igazából egy betegszoba. De sokkal nagyobb íróasztalom van, imádom, hogy szét lehet rajta pakolni. És az is  jó, hogy a szoba az osztály végében van, és nem kell körbeszaladnom a kórházat ha hívnak (kivéve persze ha a kórház másik felén levő helyekre hívnak, mint pl. a gyógytornász részleg…). És ráadásul a nővérek olyan aranyosak, hogy ha csak gyógyszerfelírásról van szó, akkor idesietnek az ajtómhoz, hogy ne kelljen előremennem.

Mozogni kevés lehetőségem van, pedig tegnap egy elborzasztó cikket olvastam a tartós ülés káros hatásairól. Muszáj lesz valamit kitalálni, nemcsak itt, otthon is. Találtam egy kerékpáros munkaállaomást, nagyon kellene egy ilyen (a képre kattintva a forráscikkhez jutsz):

Ma is indul kinn a világban egy érdekes kongresszus, a Games for Health Bostonban, és ezt is Twitteren fogom követni, ha már így rákaptam:  #gfh12. Ma még inkább csak az én is itt vagyok típusú bejelentkezések voltak eddig, de találtam azért egy érdekes adatbázist: Health Games Research Database. Érdemes bogarászni, rögtön a Superbetter-rel indul, amit én is próbáltam, nekem egy kicsit túlságosan játékos, de az ötlet jó.

Itt benn a kórházban meg viszonylag békés a nap (tudok virtuálisan kongresszálni), egy beteg beteg van, de ő sincs nagyon rosszul, némi gyógyszermódosítás remélem megoldja a dolgot. Van aki műtét után kicsit gyengébb az elvártnál, de igazán nagy baj nincsen. Egyébként itt is van onkológia, de itt nem csinálnak olyan nagy hasi (pseudomyxoma) műtéteket, mint Basingstoke-ban, az a részleg inkább a bejárós kemoterápiákra szakosodott (=nem az én gondom).

És nem holnap, hanem ma van halnap, ebédre válogatott füstölt halak, vacsira halsaláta. Annyira okos leszek a rengeteg omega-3-tól, hogy hihetetlen.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

