Swindon – újra

Megszakadt a jó kis Basingstoke-i sorozat, ezúttal Swindon lett a célpont. Itt már jártam tavaly augusztusban, azok a bejegyzések még a freeblogon. Ez az a hely, ahol mindenki etet-itat, viszont rengeteg branült (vénás kanült) kell betenni.

Múltkor rögtön azzal fogadtak, hogy kérek-e teát, most meg azzal, hogy van-e ebédem, elég-e, nem kérek-e mégis sütit, rendeltem-e vacsorát. Még a CT-ben is gumicukorral kínáltak. És 9 kanült tettem be eddig (javul a részidő).

A korai kelés nagyon korai volt, különösen, hogy akkor keltem, mint amikor előző éjjel lefeküdtem. És hiába WizzAir, most már Ferihegy 2. Amit nem igazán szeretek, kivéve az ingyen WiFi-t. A biztonsági ellenőrzés egészen tűrhető tempóban ment, időben indultunk. Időben is szálltunk le, de Luton útlevél-ellenőrzés szempontból katasztrófa. Ugyan nem döntöttem meg az egyéni csúcsom sorbanállásban, de ez csak annak köszönhető, hogy amikor már igencsak feszült volt a hangulat, akkor kinyitották az automata útlevél-ellenőrző helyeket, ahol chip-es útlevéllel gyorsított eljárással át lehet menni.

Az eső meg csak zuhogott.

Itt egy olyan srácot váltottam, aki 3 heteket húz le, és rendszerint csak 1 hetet hagy ki közben. És ez még hagyján, de ma az egyik páciens emlegette, hogy már 10 éve is itt volt. Jó itt meg minden, de ezt azért nem szeretném. (Hogyan látom magam 10 év múlva? na ez egy jó kérdés).

És szépen gyarapszik tematikus blogunk, az Édes szívem, diabetesről ami eszünkbe jut. Olvassátok!

1 hozzászólás

Kategória: Uncategorized

One response to “Swindon – újra

  1. Visszajelzés: Swindon, napsütés | Egy orvos kalandjai Angliában

Vélemény, hozzászólás?

