Stent

Utolsó éjjelre csak jutott egy ébresztés. Viszont legalább olyat láttam, amit eddig még soha.

(Gyengébb gyomrúak ugorjanak egy bekezdést)

Azért keltettek, mert valakinek a végbél-stentje körül fájdalmas volt a bőr. Ez az, amit még sosem láttam, mármint a végbél-stent, mert a bőrén szerencsére nem volt semmi. Ez egy műanyag cső két kiszélesedő véggel , ezen a linken lehet megnézni hogy is néz ki. Arra használják, hogy nyitva tartsa a végbelet, és az utolsó bélszakasz üres maradjon. Erre olyan kismedencei műtéteknél van szükség, ahol a teli végbél okozta nyomás gondot okozhat. Mindig tanul az ember. És a panaszt is megoldottam.

És végülis 4 körül még érdemes visszafeküdni aludni. Hosszú nap lesz ma, de ha arra gondolok, hogy a jövős napokon 4-kor már teljesen fel kell kelnem, nem állok rosszul.

A napközben szerencsére békés volt, nyakbaborulós búcsúzkodás, a váltás is megjött időben, elindultam, Ha tudom, hogy ilyen flottul megy minden,  megcélozhattam volna a korábbi gépet is. Így viszont volt időm megint egy kicsit Londonozni. Az angol nyár is elkezdődött (szinte átsüt a nap a felhőkön, és már majdnem 20 fok is van), lehet sétálni. Ezúttal a Leicester Square és a Covent Garden közötti részen, némi boltbámulás (szerencsére csak kézipoggyásszal utazom, így a kedvenc teáimon kívül mást nem tudtam venni), és a Covent Garden piaca.

És egészen váratlan dolog történt, nem vagyok egy shopaholic, a ruháim a bringás közlekedéshez vannak optimalizálva, de most találtam egy boltot, amibe teljesen beleszerettem. Ha sikerül testméreteimen csökkenteni, isten bizony eljövök ide és meglepem magam valamivel. Ez a bolt a COS, teljesen véletlenül tévedtem be, de nagyon szeretnék innen öltözködni. Ezt megkönnyítendő normális méretben is tartanak ruhákat, nem az anorexiás tinik a célközönség láthatóan.

A piacon most épp antik dolgok, kézművesek, és persze mutatványosok voltak. Hirtelen megkívántam egy fagyit, hát nem előttem termett az Icecreamists? Extra jó fagyik, hatalmas adagok, ettem egy almás-vodkás sorbetest, meg egy eprest, ami persze a királynőnek volt dedikálva, mint Jubilee Strawberry. A popcornoshoz nem éreztem elég bátornak magam.

Most a British Libraryban használom ki az ingyen wifit, aztán véget ért a móka mára, legközelebb június 11-én jelentkezem!

Addig is: http://edesszivem.wordpress.com/

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

