Naná, hogy Basingstoke

És ismét. És megint Ryanair. És London, csepergő eső. És megint csak pár perc volt az útlevélellenőrzés, semmi sorban állás. És a Stansted Express-nek ma dupla jó pont. Mert otthon elrontottam a netes jegyrendelést, és az ellenkező irányba vettem jegyet. És a pénztárnál szó nélkül adtak egy papírt, hogy érvényes. És nem mondták el, hogy máskor jobban figyeljek.

Most egy új lányt váltottam itt Basingstoke-ban, neki ez volt az első hete itt. És rögtön rémes hetet fogott ki, több sürgősségi eseménnyel. De rutinos RMO, megoldott mindent szépen. Egyébként bukaresti, sebész lány, panaszkodott is, hogy mennyire nehéz neki az EKG-kkal. Én meg mondtam neki, hogy én a sebek megítélésével vagyok így, mert tudom, hogy ami nekem ronda, az egy sebésznek azért még szép lehet. A lány 2 hónapja van a Cape Med-nél, de előtte más ügynökségeknél dolgozott már, a rugalmas beosztás miatt váltott.

Nekem eddig jó, bár volt 2 nem tervezett felvétel, de szerencsére semmi dráma, egy visszahelyezés az NHS-ből (mert már jól van), és a másik sem volt túl bonyolult. És az a nővér, akiről eddig azt hittem, hogy nem kedvel azzal örvendeztetett meg, hogy szereti, hogy gyors vagyok és hatékony. Még jó. Kicsit nehezíti a munkát, hogy elromlott a csipogórendszer, ezért telefonon kergetnek. De néha így is utólérnek.

Otthon tovább gyűrűzik az analóg inzulinok és egyes cukorgyógyszerek felírása körüli harc, sajnos a józan ész áll vesztésre. Én ezért már nem szólok bele, csak ide is felteszek egy videot, aki akarja, érti. Joslin érmesek beszélnek rajta. Hihetetlenül inspiráló. Joslin érmet az kaphat, aki legalább 50 éve él cukorbetegséggel. De van olyan, aki 77 éve. Amikor ezek az emberek kezdték, nemhogy analóg, de humán inzulin sem volt, de még egyszer használatos fecskendő sem. A vércukormérőről nem is beszélve.

És még egy video, ami az utóbbi napok kedvence nálam: Livin’ with Diabetes

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

