Chick-lit

Ma reggel felhúztam magam a hazai viszonyokon, és a mókusok elé vetettem magam az előző poszttal, de legyen egy normális poszt is az itteni történésekről.

Reggel rögtön kavarodással indultunk egy vérvétel kapcsán. Ez az a vérvétel, amit 7kor kellett volna levennem és kiküldeni sürgősnek. Viszont mire átmentem kiderült, hogy a vérvevős nővér már levette, és az volt az info, hogy ő intézi. Aztán amikor már kellettek volna az eredmények akkor derült ki, hogy mégse. Egy pici, gyors egymásra mutogatás után átváltott a rendszer problémamegoldó üzemmódba (ez az a fázis, ami otthon ki szokott maradni), és átrendezték a napi programot.

Az egyik kedves beteggel könyvekről csevegtünk. Azt mondta, hogy amit olvas, az “chick-lit” (férfibetegről van szó). Amikor értetlenkedve néztem rá, akkor elmagyarázta, hogy chick-literature, azaz csajirodalomról van szó. A dolog érdekessége, hogy egy skandináv krimi volt a szóban forgó könyv, amelyek nem éppen a szépelgésükről híresek. Csak ennek női szerzője volt, és volt benne romantikus szál, ezért már rögtön chick-lit. Később jutott eszembe, hogy tulajdonképpen a Tetovált lányban is van romantikus szál…

A vákuummal kezelt sebnél ma volt a szivacs csere napja. Tényleg hihetetlenül hatékony, 3 nap alatt is már láthatóan szebb és kisebb lett a seb.

És háromkor megjött a váltás. Előtte az egyik nővér elárulta, hogy azért szeretik, ha én vagyok, mert én nem hőbörgök amikor hívnak. Keep thge nurses happy.

És folytatása következik: május 14-én.

5 hozzászólás

Kategória: Uncategorized

5 responses to “Chick-lit

  1. Anikó

    Meg tudnád mondani, hogy a blog fejlécében mi az a képződmény? Nekem egyből a Tardis irányítófülkéje ugrott be…🙂 Kösz! Anikó

Vélemény, hozzászólás?

