Chill out

Ma igazi csendes nap volt. A betegek jól viselkedtek, sőt nagyrészt hazamentek, éjszakára csak négyen maradnak. Felvétel nem volt, egy besétálót kellett megnéznem, de pár okos jótanácson kívül mást ő sem igényelt.

A nővérekkel cseverésztem egy keveset, kicsit néztem a London Maratont (ha már nem futok rajta), de nagyon munka nem volt. Így sikerült befejeznem azt a feladatot, amit ezen a héten mindenképpen el kellett készítsek. Igazi nemszeretem feladat, ami mellé nehezen ül le az ember, ilyenkor minden más (ha otthon vagyok még a sütőtakarítás is) vonzó alternatívát jelent. De már nem volt kibúvó, megcsináltam, elküldtem, majd elégedetten ledőltem jól megérdemelt pihenésre. Ha már reggel feltehetően korán kell kezdjem a napot, legalább rápihentem. A délutáni szundi után rögtön megérkezett a következő feladat a levelesládámba.

És ennyi. Remélem így is marad mára.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

