A lépcső másik oldalán

Ha az ember kora hajnalban indul dolgozni, kontinenseket átívelve, akkor előfordul, akkor az első napon előfordulhatnak holtpontok. Pl. tegnap akkor, amikor a bejegyzést feltettem, akkor éreztem, hogy lenne még ugyan mit írni, de lecsukódik már a szemem. De az éjszakás nővérek nagyon rendesek voltak, hagytak szépen aludni. Szerencsére két olyan nővér volt, akikkel nagyon szeretek együtt dolgozni, mert értelmesek, előre gondolkodnak, este szépen végignéztük a lehetséges problémákat, és így zavartalanul szundíthattam reggelig.

Sajnos a tegnapi délutános nővér nem volt ennyire profi, azért is fáradtam el a szokottnál is jobban. Szegény a rutintól eltérő dolgokat nagyon nehezen és lassan érti meg, és cserébe a betegekkel sem jön ki jól. És két szokottól eltérő új felvétel is volt, egy akit az ambulanciáról kellett felvenni, meg egy az állami egészségügyből visszahelyezett beteg. Utóbbi azért került át az állami kórházba, mert intenzív ellátást igényelt, és igazi intenzív a magánellátás keretében nincsen. De most már meggyógyult és lábadozhat az egy ágyasban. Legjobban a saját fürdőszobának örült egy hét intenzíves fekvés után. És mindkét rendkívüli felvétel vacsoraidőben érkezett, így csak sokadik nekifutásra sikerült megvacsiznom

Még a Ryanair-re visszatérve, kicsit tartottam tőle, hogy a délutáni járathoz hasonlóan hajnalban is egyfolytában reklámoznak majd (a múltkori délutáni járaton a hangosbemondóban nyomták), de szerencsére a hajnali járatnál nem volt folyamatos marketing. Vagy csak elég mélyen aludtam. És Anglia napsütéssel várt, ami nagyrészt ma is kitartott, csak néha szakította meg egy zivatar. De végülis április van.

A mai nap eddig csendes békés, aki tegnap nem volt jól az is gyógyulásnak indult. Remélem így is marad, és ma sikerül elsőre megennem a vacsorámat. És ma sem bánnám, ha tudnék aludni. Meg olvasni is van mit, indulás előtt bevásároltam az Amazonnál. Főleg ingyen (e-)könyvekből. Eredetileg csak Agatha Raisinnel akartam megismerkedni, aztán amikor láttam, hogy a sorozat első kötete az angol Amazonon csak 80 penny. Akkor jutott eszembe, hogy tulajdonképpen az angol Amazonon ingyenes könyvek garmadája található. Ezek között vannak klasszikusok, de egy csomó beetető is, azaz egy sorozat első darabja, vagy előzmény novellája tölthető le ingyen. Aztán ha megtetszik, talán a többiért pénzt is ad az ember. Tetszik ez a rendszer.

Az otthon töltött idő alatt rákaptam a Fitocracyra (amihez már nem kell meghívó). Ez azért szerencsés, mert így bár itt bringázni nem tudok, és hosszas Pilatesezésre sincs idő, mint Banburyban, de némi talajtornára (fekvőtámasz, hasizom) kényszerítem magam, mert nem tudnám elviselni, ha emiatt egy hétig nem jutnék pontokhoz. Lépcsőzök is, de azt nem bírom követni, így azt nem tudom beírni. Pedig ma tudatosult bennem, hogy a lépcsőn szinte mindig gondban vagyok a szembejövőkkel, mert automatikusan én pont a másik oldalon közlekedem, mint a helyiek (hát mind szembe jön!). Úgy látszik a fordított közlekedés nem csak a kerékkel rendelkező járművekre vonatkozik.

PS: a csendes nap végén ma is pont vacsoraosztásra jött meg a mai sürgősségi felvétel az ambulanciáról, így ma sem sikerült időben vacsizni. De már előttem vannak a rákocskák meg a tonhal.

11 hozzászólás

Kategória: Uncategorized

11 responses to “A lépcső másik oldalán

  1. Na elszánom mgam és felkapaszkodok a Fitocracy-ra Szégyen lesz és gyalázat, valamint fogaknak csikorgatása, de legalább szembesülök vele. Nincs valami állvány, hogy futópadon is tudjak fordítani?

  2. aimlessly

    A “Fitocracy”-ra 340 000 találatot ad a gugli, és abból az ötödik helyen hozza a blogodat. (legalábbis most)
    Csak úgy mondom. Grat.
    Lépcsőzéshez lépésszámláló..?

    • zssz

      az Agatha Raisin könyveket esetleg átküldhetnéd… cserébe küldök egy Nicci French-et! engem azzal oltott be egy nővér, és azóta majdnem az összes elolvasódott.

  3. zssz

    mondjuk tényleg nem drága. lehet, h megveszem, támogatom az öreglányt.

  4. zssz

    Nicci French elég addiktív🙂 azt hiszem már csak hármat nem olvastam, és most talán 12-14 könyvük van. tavaly októberben kezdtem el őket gyűjteni…

  5. zssz

    csendes 8 órák, nem csak csendes szombat délután😀
    itt műszakolás van, akkora akórház, h 2 rmo van az osztályra, van egy az intenzíven, egy a sürgősségin. az osztályon 8 óra munka, 8 óra pihenés váltakozik. elég jó🙂 BMI Clementine Churchill, ha meg akarod nézni a honlapot!

Vélemény, hozzászólás?

