És újra

Basingstoke. Ezúttal idefelé jöttem Ryanair-rel. Ferihegy 2 rémes volt, olyan hosszú sor volt a biztonsági ellenőrzésnél, amekkorát még nem láttam. De legalább haladt. A beszállítás már nehezebb volt. Az elmúlt hetekben mindenütt arról olvastam, hogy a Ryanair utasokat balesetveszélyes fémkordonok között gyalogoltatják hosszasan. Bár úgy lett volna. De nekem buszos beszállításban volt részem. Ferihegy 1-n ez úgy ment, hogy az első busz ha megtelt elindult, és aztán kezdik a beszállítást a második buszba. Itt nem, itt a két busz megvárta egymást, az első busz több, mint fél órát állt, a Priority Boardingosok között hisztérikusan visító kisgyerekkel a fedélzeten. Az indulás így közel 25 percet késett, de az időjárás velünk volt, és pont időben szálltunk le. Ilyenkor a Ryanair gépek fedélzetén kis győzelmi zene csendül fel, és bemondják, hogy ők a legpontosabb légitársaság. Elgondolkodtam, milyen zenét játszhatnak, ha nem sikerül tartani a menetrendet, de azt hiszem nem akarom én azt megtudni.

Stansted reptér az érkezési oldalról is tetszett, a leszállástól számítva 20 perc múlva már a vonaton voltam, pedig közben még egy útlevél ellenőrzés is volt. Nem tudom mindig ilyen gyors-e, de a lutoni 30-40 perces sorállások után kifejezetten üdítő volt. És a Stansted Express, a WiFivel, asztalokkal, még egy kicsit dolgoztam is.

11 előtt már ideértem, ezt volt a kihívás, 11-ig kellett leváltanom az előző heti lányt, akinek szintén időre kellett Swansea-ba érnie. Neki nyugis hete volt, remélem marad ez a trend és nem csak a húsvétnak volt köszönhető.

És ma először találkoztam olyan beteggel, akit azért nem tudtam megszúrni, mert visított és elrántotta a kezét, pedig nem kisgyerek volt. De megoldottuk aztán, kellő pszichés támogatással. Egyébként egészen csendes volt a délután, egészen addig a pontig, amíg le nem akartam ülni vacsorázni. Akkor sorra jöttek a hívások. De most már a vacsi is megvolt, és nincs kedvem töbet írni sem, remélem itt a pihenés ideje…

1 hozzászólás

Kategória: Uncategorized

One response to “És újra

  1. zssz

    Nincs zene, amikor késnek🙂 úh ez egy paradoxon, mert én utálom az időben megérkeztünk szignált, de annyira azért nem, h inkább annak örüljek, ha késünk…
    Stansted általában ilyen remek szokott lenni, Manchester ilyen jó még, meg Gatwick.

Vélemény, hozzászólás?

