Tetkó

Már máshol is észrevettem, hogy nálam láthatóan legalább 15 évvel idősebb, őszülő, nagymamának látszó nővéreknél időnként a felcsúszó nadrágszár alól tetkó villan ki, vagy a csuklón látszik. Általában szépek kulturáltak, valami virág, ilyesmi. Aztán elgondolkodtam, otthon persze, hogy nem nagyon látok ilyet, hiszen amikor ezek a hölgyek fiatalok voltak, a 70es években, nálunk minőségi tetoválást nem igazán lehetett könnyű beszerezni, a tetoválás megítéléséről nem is beszélve. Ezek meg itten akkor voltak virággyermekek vagy mi. De nagyon érdekes, amikor egy ilyet meglátok akkor mindig az jut az eszembe, hogy a nagymama küllemű néni milyen lehetett fiatalon, amikor magára varratta azt, amit. És ez nem rossz dolog, ahogy lelki szemeim előtt megfiatalodnak.

Otthon a hidegben teljesen megszűnt a mozgásigényem, de itt egyenletes hőmérsékleten tartva újra feltámadt. Ez a fogadkozások ideje, hogy rendszeresen eljárok úszni, meg jógázni, istenbizony, nem csak úgy néha. Meg táncolni is kellene, az is jó mozgás, meglátjuk mi marad otthonra a lendületből. Itt persze jut lépcsőzés, de még ki kell találnom valami mást is, hátra és vállra (esetleg hasra).

Ma az egyik terheléses vizsgálaton volt eltérés, szerencsére nem nagy gáz, de tovább kellett megfigyelni a beteget, közben mégis azt kommunikálni hogy nincs is baj, vagy legalábbis nem komoly, meg csevegni a konzultánssal, hogy muszáj-e azonnal megnéznie a görbét (nem muszáj).

Előtte pedig vérvételi bravúr, a kedves kishölgy gratulált, hogy én vagyok az első, akinek 5nél kevesebb szúrásból sikerült levenni a vérét. (Másodikra sikerült, de az első szúrásnál hallgattam rá, hogy szerinte honnan vegyem…).

Délután meg a CTben volt jelenésem, ahol aggódva adtak be egy kontrasztanyagot, mert a páciens allergiás a kagylóra. Utánanéztem, hogy mi az összefüggés a kontrasztallergia és a kagylóallergia között, kiderült, hogy valószínűleg semmi, csak korábban gondolták, hogy a kagylóallergia a kagyló jód tartalma miatt lenne, és ezért egyenértékű a jódallergiával, de közben már kiderült, hogy a kagylóallergiát a kagylóban levő fehérje okozza, így a jódos kontrasztanyag szempontjából tökmindegy, csak nem frissítették a kérdőívet. Nem is lett baja, de segíthettem aggódni. Amin megdöbbentem, hogy a CT asszisztens lány terhes. OK hogy nem megy be a vizsgálóba amikor megy a gép, de azért mégis, én félnék. Lehet ő jobban bízik az árnyékolásban.

 

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

