Menza

A másik kórházi kislakásban most is laknak. Most is egy nővérke. Az afrikai lány kiköltözött, de van helyette egy szőke görög. Amikor kérdeztem hova valósi, azt hittem norvég. Hogy ezek a vikingek merre nem jártak… A High Dependency Unitban dolgozik, és lakást keres. Úgy tűnik kevésbé magányos, mint az afrikai lány, mert sosincs itthon, és nem vágyik csevegésre.

A szimpatikus szakácsfiú megvan, továbbra is rám akarja tukmálni az egész kamrát, biztos elég lesz két alma a vacsorához, ne adjon még pár körtét vagy narancsot? Biztos? A konyhát egyébként nem teljesen értem, a vacsorák, amiket étlapról rendelek, finomak, és lehet akár egészséges kaját is kérni, míg az ebéd, legalábbis a dolgozói ebédlőben azért nem annyira jó. Ha maradok a salátáknál, akkor az még ok, bár az én ízlésemnél nagyobb mértékben használják a zellerszárat, ami ugyan nagyon egészséges, viszont nem bírom megenni. A főételek a klasszikus angol konyha irányvonalát követik, és mégcsak nem is finomak, ha már egészségtelenek.

A munka frontja ma (eddig) viselhető volt, semmi extra csak a rutin, meg leiskoláztam szúrásban a fő vérvevőnőt. Tartok tőle lesz ennek még böjtje.

Szépen haladtam egyéb dolgaimmal is készült cikk, feladatleírás, mindenféle dolgok. Ha az ember rendszeres időközönként felmutatkozik, akkor szerencsére közben rendszerint békén hagyják. És lassan vacsora, meg beauty sleep.

 

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

