Basingstoke reloaded

És újra Basingstoke. Azt ígértem Swansea-ból jelentkezem, de aztán másképp alakult. Egyre több magánkórház kéri, hogy az RMO rendelkezzen gyerek újraélesztő tanfolyammal is a felnőtt mellett, akkor is, ha nem kezelnek gyerekeket. Ennek leginkább az az oka, hogy jöhet gyerek látogató, aki rosszul lehet, és felelősséggel tartoznak az ellátásáért. És most Swansea is beállt a sorba, nem mehettem a királylányszobába, jöhettem itteni lakosztályomba. Viszont január végén megcsinálom a gyerek tanfolyamot (EPLS – European Pediatric Life Support), úgy is terveztem. Aztán mehetek, amerre akarok (na meg ahová beosztanak).

Kivételesen nem hétfőn volt váltás, mert itt január másodika is ünnep, a vonatok is alig járnak, ezért az ügynökség keddre ütemezte a váltásokat. Múltkor egy nappal többet voltam úgyis, átlagban jó vagyok. Viszont most Lutonra repültem, a jegyfoglalás még akkor volt amikor azt hittem Swansea lesz a cél. A repülés erősen turbulens volt, főleg London felett, egészen a leszállópályáig. Még az álló gépet is rángatta a szél rendesen. Az eső meg esett, vízszintesen. Voltak bőven az útlevélellenőrzésnél is, de legalább haladt a sor. Azért azon bosszankodtam egy kicsit, hogy csináltak e-passport ellenőrző pontokat, ahol automatizálva történik az ellenőrzés, akinek ilyenje van, ott állnak és nem működnek. Igaz amikor egyszer működtek, akkor nem ismerték fel a magyar útlevelet…

Aztán a vonatozás St. Pancrasra, ott is régen jártam. Állt még a karácsonyfa, ami Legoból volt. Nem volt nálam fényképező, de azért itt van:

Forrás: http://cdn.pocket-lint.com/images/Dfl8/lego-christmas-tree-st-pancras-9.jpg?20111207-111836

Aztán át a városon, irány Waterloo. Korán érkeztem, de az előző RMO, egy román lány nem bánta nagyon. Ő két hetet húzott le itt, holnaptól ismét dolgozik, így lett egy szabad délutánja. Nagyon panaszkodott, hogy van egy új nővér, aki goromba és bajkeverő, vigyázzak. Csak a nevére nem emlékezett, de gondolom úgyis kiderül…

És kezdhettem rögtön in medias res, szerencsére nem egy vérzővel, mint Swindonban, csak 1-2 terheléses vizsgálat, meg vénabiztosítás várt, még át sem öltöztem. Amúgy elég üres volt még a kórház, délutánra azért lassan telődött, volt mit csinálni az új betegekkel, de csak úgy kényelmesen.

A gond az, hogy muszáj lenne elérnem az ideális testsúlyomat (nem, nem alulról közelítem). És az ebédkínálatban nehéz megfelelőt találni, a főtt ételek rendes angol kaják, van bennük anyag. Saláta persze van, de önmagában az kevés egy munkanapra. Vacsora mindenesetre lencseleves meg hal lesz, hogy rost és omega-3 is legyen. Sportnak meg ott a lépcsőzés, abból azért jut.

1 hozzászólás

Kategória: Uncategorized

One response to “Basingstoke reloaded

  1. Bert

    Vasárnap este 8 körül repültem el Gatwickről, kis turbulencia már akkor is volt.

Vélemény, hozzászólás?

