Folytatás január 3-án

Utolsó reggelemen speciális ébresztést kaptam, reggel 7kor beindult a tűzjelző (itt egyébként 8-ig szoktam aludni). Kiugrottam az ágyból, magamra rántottam a nadrágot és rohantam, a hangból először azt hittem újraélesztés. Mire kiértem a recepcióig, addigra visszavonták, kiderült, hogy véletlenül indult be, már jönnek a szerelők. Elég vicces volt, a recepciónál már ott ültek a várakozó járóbetegek, elegáns urak és hölgyek, én meg rohantam ágyból kiugrott fejjel, szanaszét álló hajjal, gyűrött arccal… De még mindig jobb, mintha éjjel 3kor keltett volna.

Így volt időm rendbeszedni a szobát mielőtt megjönnek a takinénik. Összepakolva, útrakészen. Ha időben leváltanak, még lesz időm vásárolni. Mindenképpen szeretnék venni olyan sört, ami egy kedves barátom szerint a világ legjobb söre (ezzel persze nyilván sokan vitatkoznak). Ez az Innis & Gunn, egy skót sör, amit whisky-s (bourbon) hordókban érlelnek. Van egy limitált szériája is, amit rumoshordókban. 2003-ban kezdték el gyártani, azóta többen látták, hogy ez jó, és ezért több fahordóban érlelt sör is került a piacra. Ezek egy részét nem bourbon, hanem single malt whisky-s hordókban érlelik. Ezeket is megkóstolnám.

Még délelőtt volt egy téves riasztás, a legkevésbé okos segédápoló nyomta meg a gombot véletlenül, amikor a nővérhívó működését próbálta demonstrálni egy betegnek. Sikerült. Aztán búcsúzkodás, remélik, hogy visszajövök. Mert a fiú doktorok kevésbé állnak a nővérekkel szóba, nem csevegnek.

És már hipp hopp itthon is vagyok. Az első boltban nem volt Innis & Gunn, ezért mindenesetre vettem 3 üveg cidert. Aztán a második boltban lett sör is, aggódtam, hogy ne törjön össze semmi hazáig. Meg feltankoltam kedvenc tusfürdőmből (Original Source). Aztán vonat, Gatwick, az obligát cider, repülés, leszállás, nyakbaborulás. Januárban Swansea-ből újra jelentkezem.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

