Helyettes

A reggeli ébredések igen érdekesek. Az ébresztőórámnak a hangja pont olyan, mint az itteni csipogóé, és nem lehet átállítani. Úgyhogy mindig riadtan ugrom ki az ágyból, aztán megnyugszom, hogy csak az ébresztő. Valamelyik nap elbénáztam és a szundit nyomtam le, aztán ugrottam ki a zuhany alól, hogy csipogtatnak. Azóta duplán figyelek.

Közben kiderült ki vált hétfőn, egy olyan doki akit ismerek, őt váltottam a legelső hetemen. Pozsonyban dolgozik, amikor nem itt. Remélem az ottani kórházi szükségállapot az ő kiutazását nem befolyásolja. Majd kifaggatom, mi újság arrafelé.

Itt meg süt a nap és csiripelnek a madarak. Tiszta bolond az idő, egyik nap napsütés és madárcsicsergés, másik nap meg eső és szél. Remélem amikor megyek haza az egyik nap lesz és nem másik. Ha időben leváltanak, lesz egy kis időm mászkálni, vásárolni, nem akarok a hátizsák és a bőrönd mellett még az esernyővel is küzdeni.

Aztán délután totál elromlott a fogam. Éjjel meg délelőtt teljesen rendesen viselkedet, majd délután (pénteken, naná), elkezdett baromian fájni és lüktetni, és ezt teszi azóta is, függetlenül a bevett fájdalomcsilapítóktól. Felhívtam az ügynökséget, próbálnak beugróst küldeni, mert nem hagyhatom el a kórházat ha nincs helyettes. Persze legjobb esetben is csak holnap, vidám éjszakám lesz. Közben kiderítettem hol van hétvégén fogászat Basingstoke-ban, remélem valamit tudnak vele kezdeni. Az már elég egyértelmű, hogy a hazamenetelig nem húzom ki, minden igyekezetem ellenére.

Persze megkaptam, hogy miért péntek délután, de én is tudom, hogy ez nem egy jó időpont, de nem én akartam így. Aztán majd beszámolok az angol fogászati ellátásról.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

