Basingstoke

Olyan Agatha Christie-s hangzása van. Először azt hittem, szerepelt is valamelyik könyvében. De tévedtem, az Market Basing volt. Persze az egy kitalált település, lehet tippelni miről mintázta. St Mary Mead is itt van valahol a közelben.

Az időjárás meg gyönyörű, hétágra süt a nap, 12-13 C. Az angolok ingujjra vetkőzve, sőt láttam embereket rövidnadrágban.

Ezúttal MALÉV, Gatwick-re repültem. Onnan nem értem ki 15p alatt, mint Edinburghban. Két terminál van, én nem abba érkeztem, ahonnan a vonat megy. Így viszont utazhattam a két terminál közötti shuttle-n, ami nagyon vicces, mert nincsen vezetője. Sínen megy oda-vissza, be lehet állni az elejébe, nincs sofőr.

Itt egy dél-afrikai srácot váltottam, akinek ez volt az utolsó RMO műszakja, rohant ki a reptérre, indult is haza. Nagyon aranyos volt, cipelte a bőröndöm, totál meglepődtem amikor felkapta. A kórház nem kicsi, és az RMO szállás jó messze van az osztálytól, meglesz a kilométerem, két lépcső is van közben.

Mivel a kórház elég nagy és forgalmas, itt az RMOnak tényleg csak ügyeletes orvosként kell helyt állnia, nem kell beteget felvenni, vagy műtétre várót vizsgálni. Így is tud forgalmas lenni, a fiatalember azt mesélte, hogy a múlt hét nyugis volt, de amikor volt itt korábban, akkor volt pörgés. Így vasárnap csend van, legalább van időm körbejárni, hogy mi merre van. Az a néhány beteg akivel találkoztam mind nagyon édes volt, idős urak. Az egyik elmesélte, hogy rajta végezték el az Egyesült Királyság második legnagyobb műtétét. Megmutatta a sebét, nem kizárt.

Az RMO szállás nemcsak egy kis szoba, hanem egy komplett lakás dolgozósarokkal, ebédlősarokkal, nappalival és egy dupla ággyal. Kár, hogy csak magam vagyok. Vastag szőnyegpadló is van, tudok tornázni, ha akarok, meg ha mégsem elég a lépcsőzés. Konyha is van, az közös egy másik lakással, amiben most egy nővérke lakik, aki Aberdeenből jött, és még nincs kész az itteni lakása. Eredetileg zimbabwe-i, Aberdeen-t kicsit hidegnek találta. Itt viszont kicsit unatkozik, szóval lesz kivel beszélgetnem.

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

1 hozzászólás

Kategória: Uncategorized

One response to “Basingstoke

  1. zssz

    pfíj, tényleg zsír kecó.

Vélemény, hozzászólás?

